محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار شد/اجرای ۸۰ جشن وحدت در کانون‌های فرهنگی و مساجد سقز

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت محفل انس با قرآن کریم در سقز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز با تبریک میلاد ختمی مرتب حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت نماد همبستگی و همدلی مسلمانان است و به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) که معجزه‌اش قرآن کریم است این معجزه نماد وحدت و یکپارچگی در میان مسلمانان است، اعلام کرد: قرآن کریم متعلق به همه زمان‌ها و مکان‌هاست و چنان از ظرفیت کامل و جامعی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تکامل زندگی سعادتمندانه باشد.

 

 

حجت‌الاسلام رازیانی از برگزاری محافل انس با قرآن ابراز خوشحالی کرد و گفت: محافل انس با قرآن که با استقبال گرم دوستداران قرآن و کلام وحی همراه شده است در این ایام موجب همدلی و انس و محبت است.

 

 

وی افزود: برنامه‌های محوری برای گرامیداشت هفته وحدت از جمله همایش سادات نبوی، جشن بزرگ مولودی خوانی در مسجد جامع و پارک مولوی، محفل انس با قرآن، جشن مولودی خوانی در حسینیه شهر،  برگزاری بیش از 80 جشن وحدت در کانون‌های فرهنگی تبلیغی و خانه قرآن‌ها و مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

 

 

در این برنامه معنوی که در مسجد ملا ابراهیم با حضور مسئولان، مربیان قرآنی و عموم مردم برگزار شد، قاریان استان کردستان و قاریان شهرستان سقز  به قرآئت قرآن پرداختند.

کد خبر 1107690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha