مرکز نیکوکاری مسجد امام رضا(ع) ۱۵۰ مدد جوی تحت پوشش دارد

مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط خیر مسجد ساز حاج محمد مراد مالمیر در سال ۱۳۷۷ شروع به ساخت کرد و در سال ۱۳۸۳ ساخت مسجد تکمیل شد ، متولیان مسجد یدالله مالمیر نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و عباس مالمیر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عباس مالمیر» طی نشست با حجت الاسلام مرادی، رییس مرکز خیرین مسجد ساز که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد گفت: مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط خیر مسجد ساز حاج محمد مراد مالمیر در سال 1377 شروع به ساخت کرد و در سال 1383 ساخت مسجد تکمیل شد ، متولیان مسجد یدالله مالمیر نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و عباس مالمیر هستند. 

متولی مسجد حضرت امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت بهره مندی مسجد از کانون فرهنگی هنری مسجد افزود: این مسجد بالغ بر سه هزار متر بنای مذهبی ، فرهنگی ، تجاری و اداری است که شامل : پایگاه بسیج برادران و خواهران ، کانون فرهنگی ، دارالقرآن است.

وی ادامه داد: این مسجد در سه وعده ی نماز باز است و در کنار مسائل عبادتی کار های فرهنگی از جمله برگزاری مراسمات ملی و مذهبی صورت می پذیرد.

مالمیر اظهار کرد: در زمینه ی اشتغال زایی بالغ یر 150 نفر در واحد های تجاری و اداری مشغول به کار هستند.

مالمیر بیان کرد: مرکز نیکوکاری این مسجد 150 مدد جوی تحت پوشش دارد که فعالیت های مفیدی از جمله تهیه ی دارو برای نیازمندان ، تهیه ی مبلغ اجاره ی مسکن و... را انجام می دهد.

مالمیر ادامه داد: در این مسجد صندوق قرض الحسنه وام های بدون سود و کارمزد در اختیار افراد نیازمند قرار می دهد که مسئولین این امر آقایان: رضوی ، نادری ، موذن ، زرندی  هستند.

مالمیرضمن اشاره به برنامه هایی که در آینده اجرا می شوند گفت: از دیگر برنامه های این مسجد ایجاد مرکز آموزشی و مدارس مسجد محور می باشد؛ در حال حاضر 200 دانش آموز مشغول فعالیت در پایگاه و دارالقرآن هستند.

وی افزود: این مسجد زیر نظر ستاد اقامه ی نماز استان البرز است و به صورت هیئت امنا اداره می شود که اعضای آن از خانواده ی شهدا است.

مالمیر گفت: آشپزخانه ی این مسجد هر پنجشنبه با همکاری مرکز نیکوکاری  غذا پخت می کرده و بین مستمندان توزیع می کنند.

گفتنی است، در پایان این جلسه با اهدای تقدیرنامه و هدیه از زحمات این مسئول تقدیر شد.

کد خبر 1107858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha