ردیف بودجه مستقل  مجلس برای رسیدگی به امور محرومان

شریعتی گفت: تو.جه به نیازمندان و محرومان جامعه از دغدغه های مهم مسئولان نظام است و در همین راستا رسیدگی به امور محرومان جامعه یکی از تعهدات مهم مجلس یازدهم است که ردیف بودجه مستقل در این مجلس به این امر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «غلامرضا شریعتی» عصر امروز( 1 آبان) در آیین افتتاح پارک جنگلی قرمرض نکا به عنوان یکی از مناطق گردشگری در شرق استان مازندران اظهار کرد: رسیدگی به امور محرومان جامعه یکی از تعهدات مهم مجلس یازدهم است که ردیف بودجه مستقل در این مجلس به این امر اختصاص یافته است.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: روستاییان ما در برخی از مسائل از محرومیت برخوردار هستند و مساله مسکن، اشتغال، رفاه، جاده روستایی و آب روستایی از مسائلی است که نیازمند اعتبارات مناسب برای شکوفایی است.

 

وی همچنین از تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار توسط مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: با اجرای این طرح، فرصت ایجاد اشتغال با کمترین محدودیت فراهم می‌شود.

 

شریعتی گفت: استان مازندران در تأمین منابع آبی با مشکل مواجه است و با تلاش‌های انجام شده در مجلس شورای اسلامی 3 هزار میلیارد تومان اعتبار بانکی برای حوزه آبی استان مازندران در نظر گرفته شده است .

 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا ما را به زانو درآورد؛ یادآور شد: همه ما باید دغدغه اشتغال برای جوانان داشته باشیم و همه افرادی که در بخش اشتغال دارای توانمندی هستند باید با تمام توان وارد عمل شده و برای رفع دغدغه اشتغال جوانان وارد کار شوند.

کد خبر 1107877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha