دوری از سیره نبوی منشا اصلی مشکلات اقتصادی در کشور است

خسروی اسفزار گفت: دور شدن از سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) منشا به وجود آمدن مشکلات اقتصادی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (2 آبان) در دیدار با کارکنان سپاه بیرجند اظهار داشت: اسلام کامل ترین دین نسبت به سایر ادیان است و سند آن در قرآن کریم آمده است.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه امروز قدرت مقاومت اسلامی رو به پیشرفت است، افزود: دشمن نسبت به این موضوع وحشت کرده است و باید در مورد تاریخ اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) یک کم مطالعه داشته باشیم تا بتوانیم از اسلام در مقابل دیگران دفاع کنیم.

 

وی در خصوص علت پیشرفت اسلام از منظر شهید مطهری گفت: محتوای غنی قرآن کریم اولین علت پیشرفت اسلام از منظر شهید مطهری است و توجه به قرآن کریم قطعا به نفع دین و دنیای ما است.

 

خسروی اسفزار در ادامه بیان کرد: جایگاه قرآن کریم در جامعه ما اکنون کجا است و متاسفانه برخی افراد با داشتن لیسانس و فوق و لیسانس هم توانایی روخوانی قرآن کریم را ندارند.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) دومین علت پیشرفت اسلام محسوب می شود، گفت: امروز مشکلات اساسی به وجود آمده در بخش های اقتصادی و سیاسی ما به خاطر این است که در مسیر پیامبر گرامی اسلام (ص) قرار نداریم.

 

وی ادامه داد: فقر و مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور بعد از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی به خاطر این بوده است که از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) فاصله گرفتیم.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه برای داشتن زندگی خوب باید به سیره پیامبر اکرم(ص) توجه کنیم، گفت: پیامبر اکرم (ص) غصه مردم را داشتند و به فکر آنان بود و اکنون هم وزرا و مسئولان باید همه فکرشان رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: امروز حداقل ۵۰۰ شکایت از دولت گذشته به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال شده است به این دلیل که آن دولت از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) فاصله گرفته بود.

 

وی در پایان تاکید داشت: در سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) جایی برای پارتی بازی وجود ندارد و مشاهده کردید که شهید سلیمانی در این مسیر حرکت کرد و برگزیده خداوندمتعال شد.

 

 

 

 

کد خبر 1107917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha