طرح سواد حرکتی در آستارا آغاز شد

موسوی گفت: طرح سواد حرکتی برای ۸۲۰ دانش‌آموز ابتدایی شهرستان آستارا آغاز شد.

«سید سجاد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طرح کشوری سواد حرکتی برای ارتقای مهارت‌های بنیادی و حرکتی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به مزایای بسیار فراوان ورزش برای نشاط و شادابی دانش‌آموزان، افزود: اجرای بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی که در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰در واقع  زیربنای جامعه‌ فعال، گذر از بی‌تحرکی به سبک زندگی فعال و ارتقای مهارت‌های روانی، انگیزشی و اعتماد به نفس در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

 

وی تصریح‌کرد: طرح سواد حرکتی برای ۸۲۰ دانش‌آموز ابتدایی شهرستان آستارا اجرا می‌شود و اختتامیه این طرح همزمان با دهه فجر اعلام شده است.

 

موسوی گفت: طرح سواد حرکتی در حال حاضر به صورت پایلوت در مدارس شهید محرم باقی، شهید اشجعی، ظهیرنیا و ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه ورزش اعتماد به نفس دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد، خاطرنشان‌کرد: مهم‌ترین سرمایه‌ای که ما می‌توانیم به بچه‌هایمان بدهیم دادن اعتماد به نفس به آنها است و ورزش کردن یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که می‌تواند اعتماد به نفس دانش‌آموزان را بالا ببرد.

کد خبر 1108014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha