تفرقه سلاح و حربه دنیای استکبار در نبرد با اسلام است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: دنیای استکبار هرگاه در نبرد با اسلام دچار شکست شد از سلاح و حربه تفرقه بین مسلمانان استفاده کرد.

حجت الاسلام «احمد نجنو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: دنیای استکبار و در راس آن آمریکا، اسرائیل و انگلیس، هرگز پیوند ناگسستنی، همدلی و وحدت مسلمین را نمی خواهند بنابراین آنها با ایجاد اختلاف و توطئه به دنبال این هستند که به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.


امام جمعه کهنوج افزود: دشمنان با همراهی مرتجعین عرب که بویی از اسلام ناب نبرده اند به جای حل مشکلات و گرفتاری های مردمان کشورهای خود، تفرقه افکنی در بین ملت ها به خصوص دنیای اسلام را در دستور کار خود قرار داده و منابع مالی که باید صرف حل مشکلات و فقرزدایی از جوامع خود کنند را برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان، هزینه می کنند.


وی بیان کرد: امروز مسلمان باید با هوشیاری و حفظ وحدت این دسیسه ها و نیرنگ ها را خنثی کنند تا ضربه ای به اسلام ناب وارد نشود.


حجت الاسلام نجنو با بیان این مطلب که، ما مسلمانان چه شیعه و چه سنی مشترکاتی داریم، ابراز کرد: خداوند، پیامبر (ص) و کتاب قرآن کریم از مشترکات واحد بین مسلمانان است و همه ما زیر سایه این مشترکات می توانیم به مسلمانی واقعی دست یافته و در کنار یکدیگر مشت واحدی باشیم تا هر کجا کسی خواست به اسلام ضربه بزند با این مشت واحد، محکم به دهان آن بزنیم.


امام جمعه کهنوج یادآور شد: چنانچه شیعیان و اهل تسنن به این مشترکات پایبند بوده و همراه یکدیگر باشند آنوقت می توانند بسیاری از مشکلات جهان اسلام را حل کنند.


وی اضافه کرد: در طول تاریخ شاهد بودیم که بزرگان و علمای اسلام چه شیعه و چه سنی اهمیت وحدت را درک کرده و سفارش های زیادی در این باره داشته اند و اگر مسلمان بنا بر توصیه های بزرگان و علمای دینی به وجوه مشترک توجه کنند قطعا دشمن نمی تواند بین آنها تفرقه و اختلاف ایجاد کند.


حجت الاسلام نجنو ضربه به دنیای اسلام را حاصل تفرقه بین مسلمین برشمرد و اظهار کرد: دنیای استکبار هرگاه در نبرد با اسلام دچار شکست شد از سلاح و حربه تفرقه بین مسلمانان استفاده کرد.


امام جمعه کهنوج ضمن توصیه به حفظ وحدت مسلمانان، تاکید کرد: امروز مسلمانان بیش از گذشته باید مراقب توطئه های دشمنان باشند چرا که این روزها دنیای استکبار در عرصه میدان و در مقابل جبهه مقاومت دچار شکست های مفتضحانه ای شده است.


وی در خاتمه عنوان کرد: دنیای استکبار پس از این شکست ها تنها را مقابله با دنیای اسلام را در تفرقه و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان می بیند بنابراین به همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی توصیه می کنیم که در کنار یکدیگر با برادری و همدلی زندگی کرده و از اختلافات مذهبی پرهیز کنند.

کد خبر 1109064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha