اهدای بسته تحصیلی به دانش آموزان محروم و مناطق آسیب دیده خوزستانی

شیبه گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت ۲ هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی در قالب طرح و تفاهم مشترک کمیته امداد و بسیج خوزستان به دانش آموزان نیازمند خوزستانی اهدا شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به همکاری سازمان ها، ادارات و صنایع استان نسبت به تهیه بسته های تحصیلی و لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: در ادامه جشن عاطفه‌ها پیوست تفاهم مشترک با بسیج در قالب طرح مهر تحصیلی و رزمایش کمک مومنانه بسته‌های تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اتجام شد.

 

مدیرکل امداد خوزستان افزود: در این برنامه به همت بسیج و سپاه استان با حضور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) حدود ۲ هازر و ۵۰۰ بسته لوازم تحریر پیش بینی شده است که بین دانش آموزان تحت حمایت استان توزیع و در هفته های آتی نیز سهمیه جدیدی تامین و توزیع می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این بسته‌های تحصیلی شامل نوشت افزار و کیف و ... با همکاری قرارگاه و گروه جهادی فرهنگی سردار شهید مصدق طاهری بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) و خیرین تهیه و برای دانش آموزان مناطق محروم سوسنگرد کارون حاشیه اهواز، آغاجری و برای اندیکا سهمیه ویژه در نظر گرفته شده توزیع می‌شود.

 

شیبه با اشاره به ارائه خدمات متنوع فرهنگی آموزشی به افراد تحت حمایت تصریح کرد: کمیته امداد خوزستان در کنار اقدامات حمایتی معیشتی و توانمندسازی خانواده‌ها، توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی دارد.

 

کد خبر 1109085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha