آغاز پذیرش بیماران در اولین دارالشفاء خیریه سرایان

اولین فعالیت دارالشفاء جدیدالتاسیس خیریه درمانی قمربنی‌هاشم سرایان با پذیرش بیماران توسط اکیپ جهادی پزشکان عمومی شهرستان سرایان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سرایان، «محمدرضا ابراهیم زاده» موسس اولین دارالشفاء درمانی قمر بنی هاشم در شهرستان سرایان با بیان گزارشی از روند راه اندازی، اظهار کرد: کمک به دارو و درمان محرومین و نیز کمک به بخش درمانی از اهداف اصلی فعالیت در این موسسه است.

 

وی گفت: راه اندازی این موسسه کمک شایانی در ماندگاری پزشکان متخصص که اکثرا به صورت طرحی در شهرستان  فعالیت دارند خواهد داشت و زمینه فعالیت آنان را در شیفت عصر به عنوان یک ضرورت و نیاز در سطح شهرستان مهیا خواهد کرد.

 

مدیر دارالشفاء قمربنی هاشم سرایان یکی از مزایای فعالیت این مرکز را کمک به درمان محرومین عنوان و اضافه کرد: تمامی خدمات درمانی به بیماران با نرخ ارزان و مناسب به بیماران ارائه خواهد شد.

 

وی رویکرد این موسسه را ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر با رویکرد توجه بیشتر به محرومین دانست و گفت: این خیریه به دنبال کسب درآمد نیست و ارائه خدمات متنوع و متناسب با نیازهای درمانی قشر محروم  و پرکردن خلاهای پزشکی در سطح شهرستان از اولویت های موسسه است.

 

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: بخش های دندانپزشکی، مامایی، اورژانس و درمانگاه، تزریقات زنانه و مردانه، خدمات پرستاری در منزل و نیز موسسه، امور حجامت، گفتاردرمانی، داروخانه و مددکاری با صدور مجوز پروانه بهره برداری در دارالشفاء قمر بنی هاشم سرایان  فعالیت خواهند کرد.

 

وی فعالیت این مرکز را در دو بخش بنیاد خیریه و خیریه درمانی و خدمات درمانگاهی در حد پذیرش کار پزشکی و پیراپزشکی و مددکاری  با رویکرد جمع آوری نذورات مردمی و توزیع صندوقها، در غالب فعالیتهای فرهنگی عنوان کرد

 

ابراهیم زاده از استقبال خیرین و مردم نیکوکار شهرستان در کمک به موسسه و مهیا کردن تجهیزات مورد نیاز دارالشفاء خبر داد و مجموع کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در سه ماه گذشته را بالغ بر یک میلیاردتومان برشمرد

 

وی روند رو به افزایش کمکهای مردمی و نیز تجهیزات پزشکی را متذکر شد و به ساختمان موقت این موسسه و انجام عملیات بهسازی و بازسازی آن اشاره کرد و از اهدای ۲ هزار مترمربع زمین توسط یکی از خیرین جهت  احداث ساختمان دایمی دارالشفاء قمر بنی هاشم خبر داد.

 

ابراهیم زاده با اشاره به کمبود دندانپزشک را در سطح شهرستان سرایان، گفت: با اهدا کیت دندانپزشکی و تجهیزات آن توسط یکی از خیرین سرایانی، زمینه استقرار دندانپزشک و ارائه خدمات در این موسسه در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

 

 

کد خبر 1109095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha