۱۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند استان قزوین توزیع می شود

حجت الاسلام رمضانی گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح قربانی ماه ربیع الاول، یک هزار و 200 بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند در استان قزوین توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین که در شهرها و روستاها فعالیت دارند، خانواده های نیازمند شناسایی شده و در روزهای آتی بسته های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده ها توزیع خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: تاکنون در چندین نوبت و در بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع بسته های گوشت صورت گرفته که این نهمین دوره ای است که یک هزار و 200 بسته گوشت در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: البته علاوه بر توزیع بسته های گوشت، کانون های مساجد استان در مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم را در بین خانواده نیازمند دارند که دستگیری از نیازمندان به عنوان یکی از اولویت های مهم در صدر برنامه های کانون های مساجد استان قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام آمده است «هر كس یك نیاز مومنی را روا سازد، خداوند حاجت های فراوان او را روا سازد كه كمترین آن بهشت باشد»، ان شاالله همه ما بتوانیم در این مسیر قدم برداشته و مشمول این فرمایش پیامبر اکرم (ص) باشیم.

کد خبر 1109104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha