۳۰ درصد مدارس کشور بنای مناسبی ندارد

رضایی کوچی گفت: با وجود اینکه در بودجه سالانه نگاه متفاوت شده است منتها به لحاظ پراکندگی و تعدد، هنوز ۳۰ مدارس نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (دوشنبه ۳ آبان) در آیین افتتاح مدرسه عشایری جهرم گفت: انصافا فرزندان عشایر، باهوش و با استعداد هستند، و چنانچه در این زمینه سرمایه گذاری شود نتیجه خوبی می گیریم.


نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه گذاری است، افزود: عشایر نشان داده‌اند در طول تاریخ پشتیبان انقلاب بوده‌اند. رشادت و جوانمردی در بین جامعه عشایر وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۰ درصد مدارس در سراسر کشور بنای مناسبی ندارد، بیان کرد: با وجود اینکه در بودجه سالانه نگاه متفاوت شده است منتها به لحاظ پراکندگی و تعدد، هنوز ۳۰ مدارس نیاز به بازسازی دارد.

 

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه حضور خیرین در کنار دولت قطعا بسیار تاثیر گذار است، عنوان کرد: همدلی خیرین و دولت تسریع در پایان پروژه ها را سبب می شود.

 

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به منطقه عشایرنشین شهرک «احمدیه» در برنامه کاری است، گفت: در سفر وزیر جهاد کشاورزی و بازدید از این شهرک بحث حمایت از دامداری و خرید گوشت عشایر مصوب شد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: همچنین با حضور مدیرعامل توزیع برق استان فارس در شهرستان جهرم مشکل برق عشایر نیز برطرف می شود.

کد خبر 1109155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha