تاکنون ۷۳ درصد از جمعیت هدف لرستان واکسینه شدند

فرهادی با اشاره به سرعت مطلوب واکسیناسیون در استان، اظهار داشت: یک میلیون و ۶۲۰ هزار دُز واکسن کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال استان تزریق شده و تاکنون ۷۳ درصد جمعیت هدف دُز نخست را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی فرهادی» امروز (3 آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۳۴ دُز واکسن کرونا وارد لرستان شده است، اظهار داشت: هیچگونه مشکلی برای تامین واکسن کرونا در استان وجود ندارد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: افراد دارای شرایط می توانند جهت واکسیناسیون به ۱۲۷ مرکز تجمیعی و بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مرگ ناشی از کرونا در استان به ۵۰ درصد کاهش رسیده است تصریح کرد: در صورت بی توجهی به لزوم واکسیناسیون افراد و نقض پروتکل های بهداشتی احتمال شروع موج ششم در لرستان وجود دارد.

فرهادی با تاکید بر اینکه تنها راه مبارزه با کرونا واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است ادامه داد: در صورت شیوع  موج ششم، شرایط بحرانی در لرستان رقم خواهد خورد بنابراین واکسیناسیون گسترده مانع افزایش تعداد بستری و فوتی می شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان‌ های ازنا، دورود، چگنی، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و رومشکان زرد و خرم‌آباد، پلدختر و بروجرد همچنان نارنجی می باشد.

کد خبر 1109156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha