مهیاسازی زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی مردم محور ضروری است

نوبانی بر توسعه ورزش همگانی و شور و نشاط اجتماعي تاكيد كرد و فراهم كردن زمينه برگزاري برنامه هاي فرهنگي و ورزشي مردم محور را ضرورتی اجتناب ناپذیر براي شهرها دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی نوبانی » در همایش بزرگ پیاده روی که به مناسبت هفته وحدت و تربيت بدني برگزار شد، اظهار کرد: ورزش مي تواند در كاهش آسيب هاي اجتماعي بسيار اثر گذار باشد و شور و نشاط اجتماعي را براي جامعه و احاد مردم به ارمغان بياورد.

 

وی افزود: با توجه به اينكه فعاليت هاي روزمره زندگي انسانها را دچار يكنواختي و تكرار مي كند، ورزش هاي همگاني در جهت ايجاد تنوع و تغير فضاي روزمرگي زندگي مدرن بسيار مفيد و ثمر بخش است.

 

شهردار بندرعباس ادامه داد: شهردارن مناطق علاوه بر ارائه خدمات شهري به شهروندان در حوزه نشاط و شور اجتماعي با سازمان ها و دستگاه هاي مربوطه ارتباط مستمر داشته باشند و شرايط اجتماعي و فرهنگي و ورزشي شهر را پويا و زنده نگه دارند.

 

وی در ادامه ضمن تشكر و قدر داني از پاسلار زاده شهردار منطقه چهار و رضواني مدير سازمان فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري  و ساير دست اندر كاران و  همه مردم و علاقمندان  روند برگزاري اين برنامه ها را براي رشد فرهنگي  شهر مثبت خواند.

 

گفتنی است؛ در پايان اين همایش به قيد قرعه جوايزي به شركت كنندگان در اين همايش اهدا شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1109171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha