مسابقه عکس «مسجد محله ما» برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکس «مسجد محله ما» همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه عکس «مسجد محله ما» همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه در دو بخش عکاسی با گوشی همراه و دوربین و نقاشی کودکان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول افزود: در بخش عکس نمای مسجد و عکس خاطره انگیز و یادگاری و گروهی از مسجد و در بخش نقاشی نیز اقامه نماز در مسجد و یا منزل از جمله موضوع های این مسابقه است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان از 1 تا 15 آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را در پیام رسان واتساپ به شماره همراه 09141545169 ارسال کنند.

 

وی اعلام داشت: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 14 سال است و شرکت کنندگان بخش عکس نیز آزاد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: این مسابقه ویژه استان اردبیل است و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

سقاء بیان کرد: این مسابقه به همت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد اقامه نماز استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: از همه فعالان کانون های مساجد دعوت می شود تا در این مسابقه شورانگیز حضور فعال داشته باشند.

 

کد خبر 1109176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha