راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای رنگ بندی سفید و آبی استان زنجان برگزار می شود

حجت‌الاسلام ناصر از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرهای دارای رنگ‌بندی سفید و آبی خبر داد و گفت: تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در ستاد برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه به عنوان ایام‌الله از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه 13 آبان که شامل تبعید امام خمینی(ره)، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: هر کدام از این اتفاقات در شکل‌گیری، تدوام و استمرار نظام اسلامی تاثیرگذار بوده و یادآوری آن در استمرار آن قطعا سرنوشت ساز خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه لازم است تا چرایی مرگ بر آمریکا باید به نسل جوان تبیین شده و ارائه شود، گفت: در دو سال گذشته بخش اعظمی از برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان به دلیل شیوع بیماری کرونا همواره تعطیل شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در دو سال گذشته برگزار نشده است، گفت: با وجود برکت انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه، وضعیت آمریکا شکننده و تضعیف شده است.

 

این مسئول از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در شهرهای دارای رنگ‌بندی سفید و آبی خبر داد و گفت: تجمع بزرگداشت ۱۳ آبان در زنجان برگزار می‌شود.

 

به گفته وی، در صورت باقی ماندن شرایط در پیاده راه، مصلی خاتم‌الانبیا و یا حسینیه اعظم زنجان یک مراسم تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حداقلترین زمان و با کمترین جمعیت برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: شرایط کرونایی استفاده از فضای مجازی را فراهم کرده است که بیشترین برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان نیز در این فضا پیش‌بینی شده است.

 

حجت‌الاسلام ناصر یادآورشد: از ظرفیت شبکه شاد نیز برای دانش‌آموزان استفاده شده و برنامه‌های مختلفی برگزار و از ادارات و نهادها درخواست داریم نسبت به فضاسازی شهری در این زمینه اقدام کنند.

 

کد خبر 1109185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha