جشن ولادت پیامبر اکرم و امام صادق (ع) توسط کانون آیت الله کاشانی فرخ شهر برگزار شد

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخ شهر برگزار شد.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی فرخ شهر برگزار شد.

 

مدير کانون فرهنگی هنری آيت الله کاشانی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخ شهر ادامه داد: در این مراسم که با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای مسجد حضرت آیت الله کاشانی برگزار شد، کارشناسان مذهبی در خصوص این ۲ میلاد با برکت مطالبی بیان کردند.

 

وی ابراز کرد: همچنین تعدادی از مداحان اهل بیت عصت و طهارت (ع) در خصوص میلاد پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان به مداحی و مدیحه ‌سرایی پرداختند.

 

شاه قلیان به تبیین فضائل و سیره رسول خاتم (ص) پرداخت و گفت: ولادت رسول خدا (ص) ۱۷ ربیع الاول عام‌الفیل بین طلوع فجر و طلوع شمس اتفاق افتاده است و این ولادت ناگهانی و دفعی نبوده است بلکه انبیای گذشته امت‌های خود را از این امر مهم مطلع ساخته بودند.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب شریف قرآن که کتاب آسمانی ما مسلمانان است خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم (ص) به عنوان الگوی اسوه معرفی شده است. «لقد کان لکم فی رسول اللَّه اسوه حسنه» یقینا برای شما در روش و رفتار پیامبر خدا الگوی نیکویی است.

 

کد خبر 1109221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha