آغاز رسمی مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس

کوشکی گفت: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۲ رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت از ۳ آبان رسما در فارس آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (دوشنبه 3 آبان) در مراسم افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس گفت: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در 2 رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت از 3 آبان رسما در فارس آغاز شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس افزود: 35 شرکت کننده زیر 22 سال که منتخبین استان های کشور در این 2 رشته هستند، رقابت سه روزه خود را برای کسب مقام های برتر کشور در شیراز آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاح این مسابقات صبح امروز با حضور نخبگان مهارتی، داوران ملی مسابقات و مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل مرکز تکنولوژی اطلاعات شیراز برگزار شد و همکاران ما در استان فارس با وجود محدودیت های مالی و محدودیت های بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در چند روز گذشته به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا استان فارس مانند سنوات گذشته بتواند میزبان خوبی برای نخبگان مهارتی و داوران باشد.

وی ادامه داد: نخبگان مهارتی آینده سازان این مرز و بوم هستند که می توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت و دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم کنند.

«غلامرضا راز»، معاون دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین آخرین تغییرات صورت پذیرفته در شرح فنی مسابقات جهانی برگزار می شود و سیستم طراحی سئوال، فرم های ارزشیابی و نحوه داوری این مسابقات کاملا منطبق بر مسابقات جهانی مهارت است.

خاطر نشان می شود، نفرات برتر کشور در رشته های مختلف به مسابقات جهانی مهارت 2022 شانگهای چین اعزام خواهند شد و محل برگزاری رقابت های حرفه طراحی گرافیک آموزشگاه فنی و حرفه ای «نگاه» و محل برگزاری حرفه راهکارهای نرم افزاری برای تجارت مرکز تکنولوژی اطلاعات شیراز است و مسابقات تا 5 آبان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1109236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha