اجرای برنامه های تبیینی با محوریت استکبارستیزی برای دانش آموزان

به گفته نوروزی، از ۸ تا ۱۳ آبان برنامه‌های استکبار ستیزی در قالب برنامه‌های تبیینی و تولید و محتوی محور از سوی بسیج دانش‌آموزی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین بسیج دانش‌آموزی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 13 آبان ماه در استان زنجان اظهار کرد: از ۸ تا ۱۳ آبان برنامه‌های استکبار ستیزی در قالب برنامه‌های تبیینی و تولید و محتوی محور از سوی بسیج دانش‌آموزی استان زنجان برگزار می‌شود.

 

روح الله نوروزی با بیان اینکه جنایت آمریکا علیه ایران و اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی در این برنامه‌ها مورد توجه است، ادامه داد: پویش دنیای بدون آمریکا همزمان با هفته دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای سرود خیابانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و صدور بیانیه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز اظهارداشت: آرمان خواهی و نگاه ارزشی دانشجویان موجب تسخیر لانه جاسوسی شد.

 

جعفر گنج‌خانلو با بیان اینکه 13 آبان امسال مصادف با روز پنج‌شنبه است که مدارس تعطیل است، افزود: بیشتر برنامه‌ها در ۱۲ آبان و ۱۴ آبان با حضور دانش‌آموزان در مصلی نمازهای جمعه برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شعار محوری این هفته "فرزندان روح‌الله در میدان" است که برنامه های مختلفی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

 

نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه این جلسه  اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی، برگزاری شب شعر حضوری و در فضای مجازی، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و ارسال پوستر و اینفوگرافی در فضای مجازی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت ۱۳ آبان است.

 

جلیل نصیری عضو شبکه بهداشت شهرستان زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی بوده و سایر شهرستان‌ها زرد و زنجان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه در دو هفته آینده تغییر جدی در شهرستان‌ها از نظر وضعیت رنگبندی پیش‌بینی نمی‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها باید بر اساس رنگ‌بندی موجود و بر اساس دستوالعمل ستاد کرونا برگزار شود.

 

این مسئول تصریح کرد: در شهرهای آبی، زرد و سفید امکان برگزاری راهپیمایی خودرویی فراهم بوده و در سایر وضعیت‌ها مراسم بزرگداشت باید در فضای باز برگزار شود.

 

عضو شبکه بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در مصلی خاتم‌الانبیای برگزار می‌شود، افزود: این مکان فضای مناسبی برای برگزاری برنامه ۱۳ آبان نیز محسوب می‌شود.

 

نصیری از استقرار اکیپ سیار واکسیناسیون در مراسم کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و بزرگداشت برنامه‌های ۱۳ آبان خبرداد و گفت: باید این برنامه‌ها مدیریت شده،کوتاه و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

کد خبر 1109316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha