دشمن به دنبال نفوذ افکار غربی در مدیریت های کشور ما است

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه نفوذ افراد و افکار غربی در مدیریت ها در هر سطحی از برنامه های دشمن است؛ گفت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن هویت دینی و قطع اتصال پیوند مردم ایران با ولات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» امروز دوشنبه (3 آبان) در اجلاس سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج با بیان اینکه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن هویت دینی و قطع اتصال پیوند مردم ایران با ولات است؛ گفت: هدایتهای الهی امام(ره) و کارگردانی خدا موجب شد بعد از رحلت امام راحل انقلاب اسلامی سربلندتر از همیشه باشد و فردی جایگزین امام شد که۴۰ سال  افتخار شاگردی ایشان را داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ۲ خطر ارتجاع بیان کرد: یکی از آنها خطر ارتجاع بعضی از فرزندان انقلاب و ارتداد فکری، اعتقادی، شک و شبهه است ، دشمنان دنبال این هستند که با القای شبهه، فضای غلط مجازی، فتنه و تحریم نیروهای انقلاب را در صراط مستقیم خود از لحاظ فکری متزلزل کنند.

 

وی افزود: ارتداد دوم در میدان عمل است که افراد را زمینگیر کنند تا نتوانند در میدان جهاد حضور یابند مثلا در رابطه با شوروی سابق، استحاله ایدئولوژیک و حمله اعتقادی کردند و در رابطه با انقلاب هم دنبال این امر و ترویج دین سکولار هستند همان سکولاریسم که با انقلاب اسلامی ایران سرنگون شد و جهان به چالش کشیده شد.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: اکنون برای احیای سکولار مقاله می‌نویسند،  کتاب چاپ می‌کنند و حتی در حوزه علمیه یک جریان دینداری غیرانقلابی از جنس تحجر و سکولار ترویج می‌شود.کار دیگر دشمن، تحریف دین و به‌کارگیری دین علیه دین و ایجاد جنگ های نیابتی است به طور مثال یکی از نقش های جدی دشمنان در افغانستان همین است و برای داخل کشور ما هم جنگ نیابتی در نظر گرفته‌اند.

 

وی از دیگر برنامه های دشمنان را ایجاد گسست بین امت و امام، تلاش برای ترویج التقاط در اندیشه و عمل، تفرقه و جنگ های داخلی و تغییر ذائقه فرهنگی و ارزشی مردم دانست و افزود: ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی به مسئولان از دیگر برنامه های آنهاست و یکی از بزرگترین ضربه هایی که دولت گذشته به نظام زد بدبین کردن مردم به مدیران بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تضعیف مولفه‌های قدرت در بخشهای مختلف از دیگر برنامه‌های دشمن است که باید جدی گرفته شود؛ همچنین دشمنان سعی در ترویج و تبلیغ سبک زندگی غربی، تغییر آداب و رسوم و زندگی مردم ایران را دارند و فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم ما را با بزرگنمایی نشان می دهند.

 

وی با بیان اینکه نفوذ افراد و افکار غربی در مدیریتها در هر سطحی از برنامه های دشمن است و نباید گفت که در دولت الهی ، اسلامی و انقلابی آقای رییسی این کار را نمی‌کنند الان هم دنبال این کار هستند؛ افزود: تضعیف نیروهای انقلاب و ثابت قدم، تضعیف شریعت محوری و نسبت دادن نابسامانیهای موجود به این که "دین کارآمدی ندارد" از دیگر حربه‌های دشمن است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت:  دشمن در فضای مجازی با تبلیغات گسترده خود، مسبب نابسامانیهای موجود کشور را عمل کردن به شریعت و روحانیت معرفی می کند و همچنین تبلیغ می‌کنند که در دین شما هم جریان اصلاح طلبی مارتین لوتری و اصلاح در دین لازم است لذا باید روحانیون در این مسئله ورود کنند اگر  رسول اکرم(ص) برای همه مردم اسوه در دینداری بود برای ما روحانیان اسوه در ماموریت است چرا که آرم نبوت روی سر ماست و پیامبر(ص) علاوه بر رسالت، مبلغ دین هم بود.

 

 در این اجلاس از کتاب "تنگه علیمردانی" در خصوص دفاع مقدس و رشادتهای شهید حسن علیمردانی رونمایی شد.

کد خبر 1109331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha