اطعام هشت هزار نفری نیازمندان از موقوفه «شرف الحاجیه» شیراز در شب میلاد حضرت محمد (ص)

حجت ‌الاسلام موسوی گفت: همزمان با ۱۷ ربیع الاول اطعام هشت هزار نفری نیازمندان از محل موقوفه «شرف الحاجیه» در شیراز به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (دوشنبه 3 آبان) از اطعام نیازمندان از موقوفات شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با ۱۷ ربیع الاول اطعام هشت هزار نفری نیازمندان از محل موقوفه «شرف الحاجیه» در شیراز به انجام رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این اطعام از محل موقوفه «صغرا بیگم» ملقب به «شرف ‌الحاجیه» و از موقوفات ناحیه چهار شیراز به انجام رسید.

وی اضافه کرد: این موقوفه رمضان در سال ۴۵ هجری قمری وقف شده و از جمله نیات موقوفه «شرف الحاجیه» اطعام مساکین در شب میلاد حضرت محمد (ص) است و به همین دلیل طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر محلات حاشیه شهر شیراز با استفاده از ظرفیت گروه‌ های جهادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به گذشت حدود یکصد سال از تاریخ وقف این موقوفه عنوان کرد: سنت خیر واقف موقوفه «شرف الحاجیه» همچنان تداوم دارد و سالانه افراد نیازمند متعددی از محل عواید این موقوفه اطعام می شوند.

کد خبر 1109334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha