دادستان عمومی و انقلاب چرداول منصوب شد

محمد سهراب زاده با حکم حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضایی به عنوان دادستان شهرستان چرداول معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تودیع پرویز بیگی دادستان سابق و محمد سهراب زاده، دادستان جدید شهرستان چرداول با حضور معاون دادگستری استان، فرماندار، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان چرداول، قضات و کارکنان دادگستری چرداول و جمعی از اعضای شوراهای حل اختلاف و صلح و سازش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

معاون توسعه و منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان ایلام در این آیین ضمن قدردانی از زحمات هشت ساله دادستان سابق چرداول، گفت: مردم چشم امیدشان به اجرای عدالت توسط دستگاه قضایی است و برای اجرای عدالت اجتماعی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و رویکرد اصلی دستگاه قضا در چند سال گذشته تحقق این خواسته به حق مردم بوده و در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

 

«ضیاء قدوسی نیا» افزود: مسوولیت ها یک فرصت از جانب خداوند برای خدمت رسانی به مردم است و خداوند برای انسان ها حرمت والایی قائل است که مظهر احترام خداوند به بندگانش در خلق و خوی پیامبر اکرم(ص) بوده است و نهایت و نتیجه مسوولیت ها برای مدیران باید در مسیر رضایتمندی مردم باشد.

 

وی بیان کرد: یک قاضی باید عدالت را در تمام شئونات خود رعایت و حتی در نگاه کردن و نشستن شاکی و متشاکی این موارد را رعایت کند، حسن تدبیر بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و از قضات می خواهیم در انجام کارها و صدور رای ها حسن تدبیر را بکار گیرند.

 

معاون دادگستری استان ایلام تاکید کرد: مجموعه قضایی در شهرستان چرداول جوان، باسواد، باشهامت و نترس هستند و با این خصوصیات و بهره گیری از ظرفیت ها می توانند باعث تحول قضایی و در نهایت رضایتمندی مردم شوند.

 

دادستان جدید شهرستان چرداول نیز در این جلسه گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی از اولویت های کاری من خواهد بود و انجام آن را یک تکلیف و وظیفه قانونی می دانم و از تمام دستگاه های مرتبط و مردم درخواست دارم برای اجرای این قانون بعنوان یک مطالبه عمومی دادستانی را همراهی کنند.

 

محمد سهراب زاده خاطرنشان کرد: خدمت رسانی مطلوب مدیران به مردم یک وظیفه قانونی و دینی است و برخورد با فساد مدیران را با تعامل نهادهای دیگر به جدیت انجام خواهیم داد و همچنین احکام قطعی در مورد قلع بناها را در اسرع وقت و با جدیت پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

 

 

 

کد خبر 1109412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha