خلیج گرگان را دریابید

منتظری خطاب به استاندار جدید استان گلستان گفت: ٧ گام تحول استان را با جدیت پیگیری کند. و رفع مسئله آب استان، کشاورزی و صنایع تکمیلی، رفع مشکل پروژه پتروشیمی، راه آهن، خلیج گرگان، توجه جدی به زیرساخت های بهداشتی و گردشگری نیز مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» امروز(۴آبان) در مراسم تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید استان گلستان اظهار کرد: صمیمانه به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان از زحمات دکتر حق شناس تشکر میکنیم، در هیچ جایی ما را تنها نگذاشتند.

 

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ضمن خیرمقدم به زنگانه استاندار جدید، افزود:ایشان چهره ای است که از عطر معنویت و شهید و شهادت رشد نمود و امروز به فضل الهی در مسئولیتی بزرگ نقش آفرینی می کند.

 


وی خطاب به دکتر زنگانه  گفت: کار را محکم آغاز کنید، از مدیران بخواهید آستین همت را بیش از گذشته بالا بزنند و آسیب ها و مشکلات را از سیمای استان بزدایند.

 

منتظری بیان کرد: هر حال حرکت بزرگ و کوچک شما در سرنوشت استان موثر است.

 

وی در ادامه به وزیر کشور پیشنهاد کرد؛ کشور دچار روزمرگی است، استاندار یک رییس جمهور کوچک است از تمامی استانداران بخواهید کتابچه ای از چشم انداز برنامه ۵ ساله را تهیه و ارائه دهند.

 

 

منتظری خطاب به استاندار جدید استان گلستان تاکید کرد: ٧ گام تحول استان را با جدیت پیگیری  کند.

 


وی اضافه کرد: مسئله آب استان، کشاورزی و صنایع تکمیلی، رفع مشکل پروژه پتروشیمی استان، راه آهن، خلیج گرگان، توجه جدی به زیرساخت های بهداشتی استان، توجه به زیرساخت های گردشگری و... مورد توجه باشد.

 


منتظری خطاب به دکتر زنگانه گفت: تکیه شما بر جوانان بومی منطقه باشد، برای تحول استان قلمرو نگاه شما به همه استعدادها و سلایق باشد.

کد خبر 1109463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha