توزیع ۲۰۰ بسته نوشت ‌افزار بین دانش آموزان کم برخوردار شهرک فرزان

حجت الاسلام مقدم گفت: تعداد ۲۰۰ بسته نوشت ‌افزار با حمایت های خیرین و همکاری هیئت امنا، اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و بسیج مسجد مصلی به مناسبت هفته وحدت بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع گردید.

حجت الاسلام محمد مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار داشت: تعداد ۲۰۰ بسته نوشت ‌افزار با حمایت های خیرین و همکاری هیئت امنا، اعضای کانون و بسیج مسجد مصلی به مناسبت هفته وحدت بین دانش آموزانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع گردید.

 

وی ادامه داد: برای تهیه این بسته‌ های نوشت ‌افزار در حدود ۱۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی، خیرین و نیکوکاران هزینه شد که ارزش هر بسته 4 میلیون ریال است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) هدف از توزیع این بسته‌ ها را حمایت از دانش‌‍آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا، فعالان این کانون و همچنین خیران و نیکوکاران برای کمک و یاری به نیازمندان تلاش کردند.

 

حجت الاسلام مقدم گفت: کانون فهما امام علی(ع) به منظور گره گشایی بخشی از مشكلات معيشتی نيازمندان به صورت فعال در طول سال و مناسبت های مختلف بسته های مواد غذایی، کمک های نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان ارائه کردند.

 

وی ادامه داد: کمک‌های خیرین و نیکوکاران، از یک طرف گوشه‌ای از نیازمندی دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی را برطرف می‌کند و از طرف دیگر حس تعاون، همکاری و به فکر همنوع بودن را در ضمیر ناخودآگاه این کودکان تقویت می‌ نماید.

به گزارش شبستان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) که در شهرستان قدس به آدرس خیابان۴۵ متی انقلاب واقع گردیده است از کانون های فهما برتر استان تهران بوده در طرح ملی ایران قوی حائز رتبه دوم در استان تهران شد.

کد خبر 1109469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha