پروژه بهسازی گلزار شهدای «رضوان» جهرم تکمیل می شود

رضایی کوچی از تامین اعتبار برای اتمام و تکمیل پروژه مرمت و بهسازی گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد رضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پروژه مراحل پایانی مرمت و بهسازی گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم که پیش از این بخشی از آن انجام شده بود به زودی از سر گرفته می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: این پروژه با طراحی زیبا و دلنشین و تامین بودجه از محل حوزه بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کار خود را آغاز کرده بود.

 

وی بیان کرد: برای این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که با تامین بخشی از اعتبار آن، کار بهسازی و ساماندهی گلزار شهدا انجام شده است.

 

 رضایی کوچی عنوان کرد: همچنین در دیدار با معاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور پیگیری دریافت اعتبار جهت تکمیل ساخت گلزار شهدا و پیگیری امور و مسائل خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، اعتبار لازم جهت اتمام پروژه گلزار شهدای رضوان شهر جهرم اختصاص یافت.

 

به گزارش شبستان، شهرستان جهرم با تقدیم بیش از یک هزار شهید دفاع مقدس و هفت شهید مدافع حرم، همچنین شهدای مدافع سلامت، منا و مقابله با گروه تروریسی «پژاک» از جمله شهرستان های استان فارس است که بیشترین شهید را تقدیم به انقلاب و نظام کرده است.

 

همچنین علاوه بر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و مدافع حرم، مقبره آیت الله «سید حسین آیت اللهی» امام جمعه فقید شهرستان جهرم نیز در گلزار شهدای «رضوان» قرار دارد.

 

کد خبر 1109490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha