وحدت اسلامی بزرگترین موهبت الهی به انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهر دلبران گفت: امروز وحدت اسلامی بزرگترین موهبت الهی به انقلاب اسلامی است و ما باید بیشتر از گذشته در استحکام این وحدت به دست آمده قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام محمد یاری امام جمعه شهر دلبران در مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهرستان قروه با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه مسلمانان اظهار کرد: وحدت بین مسلمانان اضطراب و وحشت دشمنان و نا امیدی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: امروز وحدت اسلامی بزرگترین موهبت الهی به انقلاب اسلامی است و ما باید بیشتر از گذشته در استحکام این وحدت به دست آمده قدم برداریم.

 

امام جمعه شهر دلبران خاطر نشان کرد: هفته وحدت نقطه‌ای مشترک میان مسلمانان جهان و میان مذاهب مختلف اسلامی است و باید از این فرصت در راستای تحکیم وحدت بین مسلمانان بهره برد.

 

حجت‌الاسلام محمد یاری با اشاره به اینکه وحدت سرمایه‌ای عظیم برای مسلمانان است، گفت: جامعه اسلامی باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام، وحدت را توسعه دهند.

 

دشمنان ما به دنبال از بین بردن وحدت جامعه اسلامی هستند

 

ماموستا ملاهاشم نوری امام جمعه اهل سنت قروه نیز در این مراسم اظهار داشت: دشمنان ما به دنبال از بین بردن وحدت جامعه اسلامی هستند و در این راه با ایجاد گروهک‌های تکفیری از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تفرقه افکنی است بیان داشت: وحدت ریسمانی الهی است که باید همه مسلمانان به آن چنگ بزنند و در برابر سیل هجمه دنیای کفر بایستند.

 

امام جمعه اهل سنت قروه افزود: شهرستان قروه امروز نماد بزرگی از اتحاد اسلامی است که شیعه و سنی در کنار یکدیگر با آرامش زندگی می‌کنند و به اعتقادات یکدیگر احترام می گذارند.

 

ماموستا نوری تعدد اقوام و مذاهب را یک نقطه قوت در ایران اسلامی دانست و گفت: اقوام و مذاهب متعدد ایران اسلامی با اتحاد و یکدلی خود مانع از نفوذ دشمن در کشور خواهند بود.

 

وی به اقدامات دشمنان در جهت ایجاد اختلاف در بین مسلمانان اشاره کرد و اضافه کرد: دشمنان دین اسلام با تمام امکانات خود به دنبال تفرقه افکنی هستند و در این راه با ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.

 

وی با بیان اینکه مسلمانان باید در حفظ وحدت و انسجام تلاش داشته باشند افزود: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در کنار یکدیگر ناامیدی دشمنان اسلام در راه رسیدن به اهداف شومی که در سر دارند را رقم خواهد زد.

 

 

 

 

کد خبر 1109494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha