افتتاح کتابخانه حضرت امام خمینی (ره) در مسجد خاتم الانبیاء(ص) اراک

حسینخانی از افتتاح کتابخانه حضرت امام خمینی(ره) در مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک خبر داد.

«عباس حسینخانی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوران کودکی در بین افراد جامعه نهادینه شود و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله، مسجد خاتم الانبیاء (ص) اراک افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدف و اعضای خود که بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

 

وی با اشاره به افتتاح رسمی کتابخانه کانون بیان کرد: به علت شیوع کرونا متاسفانه حدود دو سالی بود که کتابخانه تعطیل شده بود که روز گذشته با حضور اعضا و رعایت پروتکل های بهداشتی در مکانی جدید افتتاح شد.

حسینخانی اضافه کرد: الحمدالله با همت دوستان نوجوان و جوان مسجد کتابخانه رو مجدد فعال کردیم و محل اون رو برای دسترسی راحت تر  عموم تغییر دادیم و یکسری کتاب های جدید هم اضافه شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری روح الله، مسجد خاتم الانبیاء (ص) اراک گفت: در حال حاضرحدود ۱۱۰۰ جلد کتاب با موضوعات کودک و نوجوان و جوان و داستان و اعتقادی و علمی و سیاسی و مذهبی و .....در این کتابخانه موجود است.

 

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه برای استفاده عموم به ویژه اعضای کانون آماده است، بیان کرد: تقریبا یک میلیون تومان هزینه تجهیز و خرید لوازم برای کتابخانه شده و در حال حاضر به دلیل اینکه تازه فعالیت را شروع کردیم فعلا حدود ۳۰ نفر عضو فعال دارد.

کد خبر 1109502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha