برگزاری دوره آموزشی ۱۲ ساعته پدافند غیر عامل برای فرهنگیان استان کردستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از برگزاری دوره آموزشی ۱۲ ساعته با عنوان پدافند غیر عامل برای فرهنگیان استان خبر داد .

نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: دوره آموزشی 12 ساعته پدافند غیر عامل با کد 93601820 به صورت الکترونیک از طریق

سامانه LTMS برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه محتوای این دوره آموزشی از طریق سامانه LTMS برای مطالعه فرهنگیان بارگذاری شده است، گفت: همه رشته های شغلی و رشته های تدریس که قبلا این دوره را نگذرانده اند، می توانند در این دوره آموزشی شرکت نمایند.

 

مرادی به زمان ثبت نام دوره آموزشی نیز اشاره کرد و یادآور شد: افراد می توانند از روز چهارشنبه پنجم لغایت 11 آبان ماه جاری برای ثبت نام در دوره مذکور به سامانه LTMS مراجعه نمایند.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان اعلام کرد: آزمون این دوره آموزشی روز شنبه 15 آبان ماه از ساعت 9 لغایت 9.30 صبح ، 12 لغایت 12.30 ظهر و 17 لغایت 17.30 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امکان صدور گواهی نامه برای افرادی که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 ساعت دوره آموزشی را گذرانده اند ، وجود ندارد، اضافه کرد: نمره قبولی 12 از 20 است.

کد خبر 1109513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha