تقویت تعامل و همکاری کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج ضروری است

سرهنگ سالاروند با اشاره به اهمیت تقویت تعامل و همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج ضروری است.

سرهنگ « غلامرضا سالاروند» در بازدید از کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود، با اشاره به اینکه مسجد از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است اظهار داشت:  پایگاه های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد نقش مهمی دارند.

 

وی افزود: پایگاه های بسیج مساجد و محلات و کانون های فرهنگی هنری مساجد در روزهای کرونایی در راستای گره گشایی ازمشکلات مردم  به خوبی عمل کردند.

 

فرمانده سپاه شهرستان دورود با اشاره به نقش کانون های مساجد در توسعه فرهنگی جامعه، خاطرنشان کرد: آسیب شناسی کارشناسی از مشکلات محلات، مردم و جوانان برای استفاده بهتر از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد برای توسعه فرهنگی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سرهنگ سالاروند با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل و همکاری پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: اتحاد فعالان در حوزه مساجد موجب آگاه سازی اجتماعی، توسعه فرهنگی جامعه، مقابله با آسیب های اجتماعی و حل مشکلات مردم می شود.

 

محله محوری مهم ترین رویکرد کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) عنوان شد

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، گفت: طرح های مختلف فرهنگی، هنری و دینی و قرآنی در این کانون فرهنگی هنری مسجد با مشارکت ستاد کانون های مساجد استان لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

« سید مسعود موسوی نیک» افزود: اجرای طرح توزیع بسته های معیشتی، تهیه لیستی از نیازمندان محله و جذب مشارکت خیرین و مردم برای حمایت از این افراد، طرح سه شنبه های تکریم، برگزاری برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی و... از جمله برنامه های این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

وی با اشاره به محله محوری بودن فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد، اظهار کرد: موضوع مسجد محوری و محله محوری و ارایه خدمات مختلف فرهنگی-اجتماعی در سطح محلات از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود است.

 

گفتنی است، این دیدار با همراهی فرمانده پایگاه بسیج حضرت آسیه (سلام الله علیه)، امام جماعت مسجد و هییت امنا وفرمانده پایگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

کد خبر 1109566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha