آشنایی با سیره پیامبر اکرم (ص) در مسجد «خلیج نلسون ماندلا»

زنان مسلمان در خلیج نلسون ماندلا واقع در آفریقای جنوبی مراسمی را برای معرفی سیره پیامبر اکرم (ص) به غیرمسلمانان در مسجد تقوی واقع در پارک گلوان برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « heraldlive»،زنان مسلمان در خلیج نلسون ماندلا واقع در آفریقای جنوبی مراسمی را برای معرفی سیره پیامبر اکرم (ص) به غیرمسلمانان در مسجد تقوی واقع در پارک گلوان برگزار کردند.

 

این زنان گردهم آمدند تا ضمن برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) افراد دیگر را با ارزش های اسلام و سیوه زندگی خاتم النبیین آشنا کنند.

 

این مراسم سالانه توسط مسلمانان سراسر جهان در ماه ربیع الاول که مصادف با میلاد پیامبر اکرم است برگزار می شود.

 

جامعه اسلامی خلیج نلسون ماندلا برگزار کننده این مراسم سالیانه است و امسال هم این مراسم با دعوت از غیرمسلمانان برگزار شد.

 

زنان مسلمان در این نشست در مورد ارزش زنان در اسلام و مزیت های حجاب صحبت کرده و تاکید کردند که پیامبر اکرم (ص) تا چه اندازه برای زنان ارزش قائل بود.

 

اگرچه این مراسم به دلیل محدودیت های کرونایی با تعداد محدودی از افراد برگزار شد اما برگزارکنندکان ابراز امیدواری کردند که همین مراسم کوچک بتواند معرفی کننده اسلام حقیقی و آشنایی غیرمسلمانان با شیوه زندگی پیامبر اکرم (ص) برای ساختن یک زندگی و دنیای بهتر باشد.

کد خبر 1109581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha