نجات جان ۲ شهروند از مرگ حتمی با اقدام فداکارانه پلیس قاین

سردار فرشید گفت: با فداکاری مأمور پلیس در قاین جان ۲ شهروند از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «ناصر فرشید» با اعلام جزئیات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سانحه رانندگی در کمربندی میدان طلای سرخ شهرستان قاین بلافاصله نیروهای امدادی، مأموران پاسگاه ولیعصر و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد سواري پرايد و پژو ۴۰۵ در محل اعلامی، سواری پراید دچار حریق شده و سرنشینان خودرو داخل آن محبوس شده اند.

 

وی گفت: با اقدام به موقع مأموران و نیروهای امدادی حریق مهار شد و با از جان گذشتگی یکی از مأموران پاسگاه ولیعصر قاین در حالی که هر لحظه امکان گسترش و یا انفجار خودرو وجود داشت؛ ۲ سرنشین محبوس شده در پراید از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و به آنان امدادرسانی شد.

 

سردار فرشید با بیان این که مأمور وظیفه شناس پلیس نیز در این حادثه دچار سوختگی و آسیب شده است، خاطر نشان کرد: این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس فراتر از وظایف سازمانی است که از فداکاری و از جان گذشتگی این مأمور وظیفه شناس قدردانی می کنیم.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: پلیس علاوه بر وظایف سازمانی و تأمین امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کند و در صورت مواجه با مواردی که جان شهروندان در خطر است با گذشتن از جان خود به آنان امدادرسانی می کند.

کد خبر 1109628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha