زنگ استکبارستیزی در مدارس کردستان نواخته می‌شود

معاون فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان نواخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الله نریمانی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ۱۳ آبان که با حضور مسئولان ادارات استان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: روز سیزدهم آبان روز استکبارستیزی ملت ایران است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم زنگ استکبارستیزی در مدارس استان، گفت: مراسم روز ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان و نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شیوع کرونا از ۲ سال اخیر در کشور و کمرنگ شدن تجمعات و مراسم‌ها اظهار کرد: ما تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه ها را به صورت نمادین در مدارس استان برگزار می کنیم.

 

نریمانی با اشاره به اینکه آموزش و پروزش استان توانسته موفقیت های خوبی در کشور کسب کند گفت: دانش آموزان این استان توانسته اند در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و قرآنی توانسته‌اند رتبه های برتری کسب کنند.

 

وی اضافه کرد: در مراسم روز ۱۳ آبان از دانش‌آموزان برتر استان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

کد خبر 1109629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha