توانمند سازی اقشار مختلف مردم از مهمترین رویکردهای سپاه است

سردار کریمی گفت: خودکفایی و توانمند سازی اقشار مختلف مردم خصوصا در مناطق محروم یکی از مهمترین رویکردهای سپاه در اجرای برنامه ها و پروژه ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز(۴آبان) در نشستی که با اشاره به فعالیت های جهادی و اقدامات محرومیت زدایی قرارگاه جهش تولید، رفع موانع تولید در سپاه روح الله، گفت: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری سپاه روح الله با تمام توان در راستای رفع موانع و محرومیت زدایی تلاش می کند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شدر راستای تحقق شعار سال و رونق تولید قرارگاه فرماندهی جهش تولید در استان مرکزی تشکیل شده است، بیان کرد: این قرارگاه با هدف رصد و پایش واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان در بخش های کشاورزی،صنعت و غیره با رویکرد تقویت تولید استان و کمک به واحدهای صنعتی و همچنین تقویت بخش کشاورزی در سطح استان مرکزی با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که اقدامات چشمگیری در آن انجام شده است.


 وی خودکفایی و توانمند سازی اقشار مختلف مردم را یکی از مهمترین رویکردهای سپاه در اجرای برنامه ها و پروژه ها دانست و افزود: احیا و تقویت امید در بین مردم و خصوصا مناطق محروم از مهمترین دستاورد حضور بسیج در اجرای برنامه ها است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت تلاش در راستای برنامه های گام دوم انقلاب گفت: گام دوم انقلاب باید شاخصه های دفاع مقدس برای عبور از مشکلات و مقاطع مورد استفاده قرار گیرد و روحیه بسیجی و جهادی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

 تشکیل کلینیک صنعت با هدف جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی  کلینیک صنعت با حضور اساتید دانشگاه و فعالان صنعتی استان خبر داد و گفت: این کارخانه به منظور پایش ۷۶۰ واحد صنعتی برای رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیل شدن ۱۱۰ کارخانه با تسهیل در رفع موانع انجام شده است.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه استان مرکزی قطب صنعتی کشور است، گفت:  حمایت از صنایع بزرگ استان مرکزی و پیگیری مشکلات آنها از طریق تشکیل جلسات و کارگروه های ویژه اندیشه ورز با حضور کارشناسان و نخبگان به شکل مستمر انجام می شود.


 
وی همچنین به اهمیت ایجاد اشتغال و اشتغالزایی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال ۷۰۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان مرکزی تشکیل که ایجاد بیش از ۲۱۰۰ فرصت شغلی در قالب صندوق‌ها از دستاورد مهم این اقدام است.

سازماندهی 25 هزار نیروی جهادی در استان


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به سازماندهی  ۲۵ هزار نیروی جهادگر بسیجی در سطح استان مرکزی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۶۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در طی پنج سال اخیر در مناطق محروم استان انجام شده است.

 

وی همچنین به ارايه خدمات در راستای محرومیت زدایی در طی پنج سال اخیر نیز اشاره کرد: بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان خدمات مستقیم محرومیت زدایی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان مرکزی انجام شده است.

کد خبر 1109680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha