پل روستای حسین آباد دهدار بخش اسماعیلی زیر بار ترافیکی قرار گرفت 

امروز ۵ آبان ماه پل روستای حسین آباد دهدار در بخش اسماعیلی جیرفت افتتاح شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۴ آبان ماه پل روستای حسین آباد دهدار در بخش اسماعیلی جیرفت افتتاح شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.


«مجتبی رئیسی» در تشریح این خبر، گفت: به مناسبت اولین سالگرد تاسیس سازمان راهداری و ‌حمل و نقل در کشور و همچنین با هدف ایجاد بستر تردد ایمن و راه دسترسی مناسب برای روستای حسین آباد دهدار این پل با ۱۱ دهانه باکسی ۲ در ۲ و نیم متر با طول کلی ۲۷ متر و سطح خاکریزی و آسفالت ۲ هزار متر مربع احداث شد.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: این پل با ارزش ریالی ۴میلیارد تومان توسط حوزه معاونت راهداری این اداره کل احداث شده که امروز زیر بار ترافیکی قرار گرفت.


وی از رفع مشکل ترد اهالی این روستا که قبلا وسایل نقلیه از بستر رودخانه وارد روستا می شدند، خبر داد و ابراز کرد: با توجه به بستر سازی مناسب در این محل و بالا رفتن سرعت خودروها و وسایل نقلیه بایستی اهالی و رانندگان جوانب احتیاط را برای ورود به جاده اصلی رعایت کرده و با سرعت قانونی رانندگی کنند.


رئیسی در خاتمه عنوان کرد: با احداث پل روستای حسین آباد دهدار بیش از یکهزار خانوار ساکن این روستا از مزایای این پروژه راهداری بهره مند شدند.

کد خبر 1109715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha