تسهیل شرایط زندگی مردم منش دولت سیزدهم است/ کلنگ زنی تقاطع شهدای نجف آباد

مرتضوی در سفر به نجف آباد گفت: تسهیل شرایط زندگی و کمک به رفع چالش ها مردم منش و سلوک دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سید رضا مرتضوی در نخستین سفر شهرستانی و اجرای فرمان عملیات احداث پروژه راهداری اظهارداشت: نقاط پر حادثه در جاده های استان اصفهان یکی از معضلات اصلی این استان است که باید پیگیری و با همکاری مسئولان محلی و ملی رسیدگی شود.

 

استاندار اصفهان شناسایی نقاط پر حادثه و برنامه ریزی برای رسیدگی به آن ها را مهم بیان کرد و افزود: یکی از نقاط پر حادثه استان اصفهان همین کمربندی شمال غربی نجف آباد بوده که با وجود حجم بالایی از ترددها به سمت غرب اصفهان جز ضرورت ها قرار داشته است.

 

وی با اشاره به تلاش دولت برای خدمت به مردم و ادامه مسیر خدمت رسانی تصریح کرد: تسهیل شرایط زندگی و کمک به رفع چالش ها مردم منش و سلوک دولت سیزدهم است و مسئولان تلاش خود را در تحقق این مهم بکار گرفته اند.

 

مرتضوی با بیان اینکه از صبح تا شب با نگرش خدمت به مردم باید همت گماشت، اذعان داشت: چنین دیدگاهی سبب تعالی انسان و سربلندی و پیشرفت جامعه می شود که این وضع در بین مسئولان دولت جدید حاکم خواهد بود.

 

وی ادامه داد: رفع نقاط پر حادثه یکی از همین برنامه ها و همت مسئولان برای خدمت به کردم است که یکی از آن ها پروژه کمربندی نجف آباد است که مسئولان این شهرستان برای این موضوع تلاش خوبی را با مسئولان ملی استانی و ملی داشته اند.

 

*کلنگ زنی تقاطع شهدای دانشجو نجف آباد

 

تقاطع غیرهمسطح شهدای دانشجو نجف آباد به منظور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و تسهیل تردد جز برنامه های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که با اختصاص اعتباری افزون بر هزار و 300 میلیارد ریال اجرایی شد.

 

با اختصاص این اعتبار پروژه اغاز و بر اساس پیش بینی ها، تا 18 ماه آینده شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

 

این اولین سفر شهرستانی استاندار جدید و کلنگ زنی در حوزه عمرانی و راهداری بود که توسط سید رضا مرتضوی انجام شد.

کد خبر 1109783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha