توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی در مسجد اهل سنت قره تپه بهشهر

جناسمی از تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی در مسجد اهل سنت قره تپه بهشهر خبر داد و گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در بین اهالی اهل سنت روستای قره تپه توزیع شد.

«حسین جناسمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: به همت و تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) بهشهر، حوزه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) و پایگاه وحدت روستای قره تپه با هدف دستگیری از نیازمندان، بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: دشمنان همواره از اتحاد امت اسلامی در هراس داشته و دارند و با توطئه در پی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و ما باید با ایجاد وحدت مانع از دسیسه های دشمنان و ایجاد تفرقه در صفوف به هم پیوسته مسلمین شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: اهمیت وحدت و اتحاد در میان جوامع اسلامی بسیار فراوان است و نباید با برخی مشکلات و اختلافات، وحدت بیم مسلمانان از بین برود و لذا باید از هر فرصتی برای افزایش وحدت استفاده کرد.

 

جناسمی از تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی در مسجد اهل سنت قره تپه بهشهر خبر داد و گفت: 300 بسته معیشتی در بین اهالی اهل سنت روستای قره تپه توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: این کمک های معیشتی در راستا و امتداد طرح همدلی و مواسات مورد تاکید رهبری اجرایی شد تا همنان در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه تلاش شود.

 

وی یادآور شد: یکی از رسالت های مهم ما خدمت به نیازمندان بدون توجه به گرایش مذهب و دین است و در این راستا از هر فرصتی برای خدمات رستنی استفاده می کنیم.

کد خبر 1109787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha