ارائه خدمات حضوری کتابخانه‌های آستارا آغاز شد

انورزاده گفت: ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا آغاز شد.

«رامش انورزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در دوران اعمال محدودیت‌های کرونایی کتابداران کتابخانه‌های عمومی آستارا از محدویت‌ها به عنوان فرصتی برای معرفی و خدمات کتابخانه‌ها استفاده کردند.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا افزود: طرح کتاب«دوخان» و چندین طرح دیگر از جمله طرح‌هایی بود که در دوران محدویت‌های کرونایی به منظور سهولت دسترسی مردم به کتاب توسط کتابخانه‌های آستارا اجرا شد.

 

وی از ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: این اقدام با توجه به واکسیناسیون عمومی و بهبود شرایط ایمنی جمعی در شهرستان آستارا انجام می‌شود.

 

انورزاده گفت: خدمات حضوری به مراجعین و اعضای کتابخانه‌ها براساس شیوه‌نامه‌‎های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود.

 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی بندر آستارا افزود: در شرایط ارائه خدمات حضوری، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع افراد در بخش‌های مختلف کتابخانه شامل لابی، راهروهای مخازن، مقابل میز امانت و محوطه کتابخانه الزامی بوده و اجرا می‌شود.

 

انورزاده با دعوت از همه مردم برای حضور و عضویت در کتابخانه‌ها، از شرایط آسان عضویت سراسری در کتابخانه‌های آستارا خبر داد و خاطرنشان‌کرد: دوستداران کتاب و کتابخوانی با عضویت در یکی از کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از تمامی منابع کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور استفاده کرده و نیازهای مطالعاتی خود را برآورده کنند.

کد خبر 1109789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha