رمز ماندگاری و پایداری ارزش‌های دینی نهادینه کردن وحدت در جامعه اسلامی است

مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج گفت: رمز ماندگاری و پایداری ارزش‌ها در نهادینه کردن وحدت و ولایی بودن جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا کمال ساعدموچشی مسئول مرکز بزرگ اسلامی سنندج در همایش هفته وحدت که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور برخی از مسؤلین، اقشار تاثیر گذار شهرستان سنندج و هیات مذهبی، مسؤل کانون‌های فرهنگی شهرستان سنندج و مبشران فرهنگی برگزارشد، اظهار کرد: رمز ماندگاری و پایداری ارزش‌های دینی در نهادینه کردن وحدت و ولایی بودن جامعه اسلامی است.

 

 

وی با تبریک هفته وحدت درباره فضائل اخلاقی حضرت محمد مصطفی به ارائه مطالبی پرداخت و گفت: باید از این پیامبر بزرگوار الگو بگیریم و وحدت و انسجام را که عامل پایداری دین مبین اسلام است حفظ کنیم.

 

 

ماموستا ساعدموچشی همچنین بر استفاده از هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول بعنوان فرصتی ارزشمند در انتقال دستورات الهی به افراد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

 

 

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این همایش وحدت را از اساسی‌ترین ضروریات جهان اسلام برای رویارویی تمدنی تمدن‌های غربی  دانست و اعلام کرد: وحدت جهان اسلام قدرت حقیقی را در مقابله با استکبار جهانی ایجاد می‌کند.

 

 

وی بیان کرد: همچنین وحدت جهان اسلام پیشرفت حقیقی را برای جامعه اسلامی ببار می‌آورد و این اهمیت حفظ وحدت و همدلی را نشان می‌دهد.

 

 

قرآئت شعر توسط  هنگامه الوند ودف نوازی گروه مولوی خوانی مولانا و همچنین مدیحه‌سرایی محسن یوسفی از مداحان استان از برنامه‌های این همایش بود.

 

 

در ادامه همایش سه نفر از خیران شهرستان سنندج که در کارهای خداپسندانه پیشتاز بودند تقدیر شدند و به ۶ نفر از حاضران که افتخار اسم محمد و مصطفی و آمنه را داشتند جوایزی اهدا شد.

 

 

 

 

کد خبر 1109813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha