برگزاری آموزش های حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام حسامی بر برگزاری آموزش های حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «فاضل حسامی» در اجلاس مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان مرکزی که در شهرستان تفرش برگزار شد، به سیاسیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت ها اشاره کرد و گفت: سیاستی که مرکز مدیریت از ابتدای شیوع کرونا در پیش گرفته بود این بود که در شرایط کرونای آموزش ها به سمت آموزش های غیر حضوری رفته بود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی با اشاره به اهمیت سلامت طلاب علوم دینی و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی به منظور همدلی و همراهی هر چه بیشتر با کادر بهداشت و درمان افزود: برگزاری کلاس های حضوری و تجمع ها در شرایط کرونایی سبب ایجاد آسیب و خستگی هر چه بیشتر کادر بهداشت و درمان می شد که در این راستا حوزه های علمیه استان مرکزی تصمیم به برگزاری کلاس های غیر حضوری کرده بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سمت و سوی آموزش های حضوری می رویم، بیان کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا استان مرکزی جزء اولین استان ها بود که به سمت آموزش های غیر حضوری رفت و در این راستا نیز بسیار موفق عمل کرد.

 

حجت الاسلام حسامی اضافه کرد: درخواست اول من از مدیران و معاونین محترم این است آموزش باید حضوری باشد ما صرف آموزش نمی‌خواهیم فقط چند کلمه را نقل کنیم باید اتفاق دیگری بیفتد باید نقص‌ها را احیا کنیم هم خودمان و هم دیگران ما باید متعالی فکر کنیم.

 

وی بر همدلی و همراهی هر چه بیشتر معاونت ها با یکدیگر تاکید کرد و گفت: اگر معاونت ها با همدیگر هماهنگ عمل کنند اتفاق‌های خوبی در مدرسه رقم می‌خورد.

 

حجت الاسلام حسامی اضافه کرد: اگر فعالیت‌های آموزشی ما همراه با پژوهش باشد و با سوگیری اثرگذاری فرهنگی باشد آن‌وقت می‌توانیم بگوییم مدرسه ما یک مدرسه‌ای موفق است.

 

این مقام مسئول در خصوص طلبه های موفق نیز گفت: یک طلبه موفق باید بتواند حضور فرهنگی با محتوا داشته باشد و آثار علمی خلق کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان مرکزی اضافه کرد: طلاب علوم دینی باید هم خوب فرابگیرد و هم بتوانند به دیگران آموزش دهد.

کد خبر 1109953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha