بومی‌سازی و حمایت از تولیدکنندگان گیلانی در نمایشگاه تخصصی صنایع چوب

کاظم‌زاده هریس از برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب در رشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۴ آبان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برپا می‌شود.

«آیت کاظم‌زاده هریس» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب به زودی در رشت برپا می‌شود و اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ 10 آبان تا 14 آبان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان جهت بازدید پذیرای علاقمندان و قشرهای مختلف مردم باز است.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی امسال، پروتکل‌های بهداشتی به شکل کامل رعایت می‌شود اضافه کرد: بومی‌سازی و حمایت از تولیدکنندگان گیلانی رویکردی است که از مدتی قبل در دستور کار قرار گرفته و در این نمایشگاه هم بیشتر فضای غرفه‌ها به تولیدکنندگان بومی اختصاص یافته است.

 

وی در ادامه تعداد شرکت‌های مشارکت کننده در نمایشگاه مبلمان و صنایع چوب استان گیلان را برشمرد و عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه بیش از 80 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور حضور دارند و محصولات و تولیدات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

 

کاظم‌زاده هریس اسامی استان‌هایی که امسال در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلفی مانند تهران، گیلان، آذربایجان، البرز، مازندران، زنجان و اصفهان با ایجاد غرفه در نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب رشت حضور دارند. 

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی را از اهداف برپایی نمایشگاه مبلمان و صنایع چوبی رشت اعلام کرد و اظهار داشت: تبادل هر چه بیشتر دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد نمایندگی در گیلان توسط واحدهای تولیدی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

کاظم‌زاده هریس ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان را مورد تأکید قرار داد و وذعان کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوبی بین تولیدکنندگان مبلمان و صنایع چوب ایجاد می‌شود که مطمئناً این موضوع در ارتقاء سطح تولیدات مؤثر است. 

 

وی بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان را از جمله دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب رشت دانست و عنوان کرد: در دوره‌های گذشته مردم و شهروندان استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آورده بودند و امیدواریم این‌بار نیز شاهد حضور گسترده آنان جهت بازدید از غرفه‌های نمایشگاه باشیم.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در مورد ساعات بازدید علاقمندان از این نمایشگاه نیز خا‌طرنشان کرد:‌ نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی به مدت پنج روز در محل نمایشگاه‌های استان گیلان واقع در کیلومتر چهار جاده رشت به تهران برپا بوده و از ساعت 15 تا 21 میزبان مردم و علاقمندان این حوزه است.

 

 

کد خبر 1109955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha