سفر ۲ روزه استاندار کرمان به جنوب استان 

عباس تقی زاده گفت: صبح امروز ۵ آبان ماه زینی وند استاندار کرمان با هیئت همراه در سفر جنوب کرمان وارد شهرستان جیرفت شد.

«عباس تقی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از سفر استاندار کرمان به جنوب استان خبر داد و گفت: صبح امروز ۵ آبان ماه زینی وند استاندار کرمان با هیئت همراه در سفر جنوب کرمان وارد شهرستان جیرفت شد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در تشریح این خبر، افزود: شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار و قلعه گنج مقصد سفر ۲ روزه استاندار کرمان به جنوب این استان است.


وی بیان کرد: زینی وند در ابتدای ورود به شهرستان جیرفت در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شرکت کرده و سپس از طرح اشتغال زایی گلخانه تپه قوچان بازدید می کند و بعد نیز در آئین کلنگ زنی مرغداری گوشتی حضور می یابد.


تقی زاده ابراز کرد: استاندار کرمان سپس جیرفت را به مقصد عنبرآباد ترک می کند، بازدید از مجموعه بوم گردی، افتتاح گلخانه از برنامه های سفر نیم روزی وی به شهرستان عنبرآباد است.


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: زینی وند در ادامه سفر به جنوب کرمان به منظور افتتاح گلخانه هیدروپونیک ملل وارد شهرستان رودبار جنوب می شود.


وی اظهار کرد: استاندار کرمان فردا مهمان قلعه گنجی ها است و در سفر به قلعه گنج در مراسم آئین برادری شرکت کرده و سپس با جمعی از علمای اهل سنت این منطقه دیدار و گفتگو می کند.


تقی زاده در خاتمه عنوان کرد: پایان بخش برنامه های سفر ۲ روزه زینی وند به جنوب کرمان، شرکت در جلسه افتتاح مدارس است و سپس وی شهرستان جیرفت در جنوب کرمان را به مقصد مرکز استان ترک می کند.

کد خبر 1109965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha