رویکرد مبنایی سازمان بسیج رسانه محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی است

موسوی زاده با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج رسانه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: رویکرد مبنایی سازمان بسیج رسانه محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمدرضا موسوی زاده» طی نشست با مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) چهارشنبه ۵ آبان برگزار شد گفت: رویکرد مبنایی سازمان بسیج رسانه محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی است. 

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: رسانه با جریان سازی هدفمند می تواند زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد. 

 

به گفته وی، رسانه های معاند با هدف مقابله با فرهنگ اصیل انقلاب و اسلام همواره سعی در دشمنی و ایجاد مشکلات متعدد با هدف ممانعت از اهداف انقلاب هستند.

 

تشکیل واحد رسانه ای نیروهای انقلاب

 

وی ادامه داد: فرهنگ اصیل اسلامی زمینه ترویج امید و نشاط در جامعه است از این رو اصحاب رسانه در قالب سازمان بسیج رسانه با تأمل و تفکر نسبت به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب سهم ویژه ای در پیشبرد و تحقق فرهنگ اصیل اسلامی دارند.

 

مسئول سازمان بسیج سانه استان البرز خاطرنشان کرد: تشکیل واحد رسانه ای نیروهای انقلابی در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، کرج و فردیس از جمله برنامه های شکل گرفته سازمان بسیج رسانه است که به نوبه خود در مطالبه گری حقوق مردم با رهیافت محرومیت زدایی اهمیت ویژه ای دارد. 

 

مبنای نظام و انقلاب اسلامی مطالبه گری و محرومیت زدایی است

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نقش رسانه در هدایت افکار عمومی گفت: رسانه های جریان ساز و هدایت گر افکار عمومی جامعه هستند. 

 

سرهنگ علیزاده افزود: رسانه با خط دهی جریان انقلاب در اذهان و اندیشه های مردم زمینه نظم و امیدبخشی را در جامعه ایجاد می کنند. 

 

به گفته وی، تفکرات در میان اهالی رسانه با تفاوت های فراوان و متعددی است اما اصل کار برمبنای موجودیت نظام و انقلاب اسلامی مطالبه گری و محرومیت زدایی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: جنگ رسانه ای که امروز مقابل مردم قرار گرفته است قصد و هدفی جز برهم ریختن آرامش و امید مردم ندارد. 

کد خبر 1109968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha