۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خوسف پرداخت شد

مهران پور گفت: از ابتدای امسال ۶۴ فقره تسهیلات اشتغال به مبلغ ۲۹ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد خوسف پرداخت شده است.

«محمد مهران‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) خوسف برای توانمندسازی جامعه هدف، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 64 فقره وام اشتغال پرداخت کرده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)خوسف از پرداخت بیش از 29 میلیارد ريال به مجریان طرح های اشتغال خبر داد و افزود: مجریان طرح های اشتغال افراد مستعد شغل‌پذیر و تحت حمایت امداد هستند که قبل از دریافت تسهیلات اشتغال، مشاوره های لازم در خصوص شغل مورد نظر را دریافت می کنند.

 

مهران پور ادامه داد: همچنین در هفت ماهه سال جاری برای تعداد 31 فرد کاریابی با بیمه تامین اجتماعی انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: کارفرمایان می توانند به ازای به کارگیری هر فرد تحت حمایت تسهیلات کارفرمایی به مبلغ 100 میلیون تومان دریافت کنند و یا اینکه به مدت دو سال با به کارگیری فرد، بیمه تامین اجتماعی او توسط امداد قابل پرداخت خواهد بود. 

 

رئیس کمیته امداد خوسف  ادامه داد: از ابتدای سال جاری برای بیش از 100 نفر دوره آموزشی و برای مجریان طرح های اشتغال در زمینه بیماری های دام، کلاس آموزشی برگزار شده است.

 

مهران پور با اشاره به اقدامات حوزه مسکن و ساختمان مددجویان، اظهار کرد: در این مدت سه میلیارد و 787 میلیون ريال از محل اعتبارات امداد در این حوزه بابت فعالیت‌های عمرانی از قبیل احداث مسکن، تعمیر و بازسازی مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی به تعداد 21 مورد به خانواده های مورد حمایت پرداخت شده است.

 

وی عنوان کرد: از محل تسهیلات قرض الحسنه نیز اعتبار  پنج میلیارد و 470 میلیون  ريال به تعداد  52 خانواده ها به صورت وام برای فعالیت های مسکن پرداخت شده است.

کد خبر 1109980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha