تامین تجهیزات تخصصی پزشکی و درمانی برای بیمارستان «نمازی» شیراز با پشتوانه وقف

اسماعیلی گفت: پشتوانه وقف برای بیمارستان «نمازی» شیراز موجب شده از عواید موقوفات «نمازی» در راه تامین بخشی از تجهیزات تخصصی پزشکی و درمانی و حفظ و نگهداری بیمارستان بهره مند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (چهارشنبه 5 آبان) در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان موقوفه «نمازی» شیراز گفت: بیمارستان «نمازی» شیراز نشانه بلوغ در سنت حسنه وقف است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: نتیجه کار واقفان برای جامعه ارزشمند است و مرحوم «نمازی» یک وقف هوشمندانه را به ثبت رسانده است که به عرصه سلامت و درمان کمک فراوانی می کند و در تحقیق و آموزش در زمینه های پزشکی خدمات بزرگ و ارزنده ای به مردم فارس و ایران ارائه کرده است.

وی اضافه کرد: پشتوانه وقف برای این بیمارستان موجب شده از عواید موقوفات «نمازی» در راه تامین بخشی از تجهیزات تخصصی پزشکی و درمانی و حفظ و نگهداری بیمارستان بهره مند شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: وقف مصداق بارز و روشن صدقه جاریه است و سنت خیر مرحوم «نمازی» پس از ۷۰ سال از زمان تاسیس بیمارستان همچنان ادامه دارد و امروز این مرکز درمانی با پرورش اساتید بزرگ در حوزه های مختلف درمانی و انجام جراحی های تخصصی و نادر از بیمارستان ‌های سرآمد و پر افتخار در ایران و جهان است.

خاطر نشان می شود، نمایشگاه دستاوردهای بیمارستان موقوفه نمازی به مناسبت زادروز بزرگترین واقف عرصه سلامت کشور، مرحوم «حاج محمد نمازی» در مرکز درمانی و آموزشی نمازی شیراز برگزار شده است.

کد خبر 1110089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha