سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس در کارخانه نوآوری شیراز برگزار می شود

صحت گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ و در کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد صحت»، امروز (چهارشنبه 5 آبان) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ و در کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس افزود: تمامی گروه ‌های تولید محتوای دیجیتال در سطح بسیج و خارج از آن که در مراکز فناوری، موسسات و مراکز علمی مستقر هستند امکان شرکت در این رویداد را دارند.

وی اضافه کرد: بازی‌ های تلفن همراه، نرم ‌افزارهای تلفن همراه، پویانمایی، موشن ‌گرافی و انیمشین از موضوعات این رویداد است و  ثبت ‌نام گروه‌ ها در این رویداد از روز گذشته در سایت http://event.bsjmajazi.ir آغاز شده و از ساعت 16 تا 22 روز 11 آبان پذیرش گروه‌ها انجام خواهد دش.

صحت اعلام کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت هشت روز 12 آبان در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد و گروه‌های شرکت کننده 48 ساعت در محل برگزاری رویداد قرنطینه خواهند شد.

وی ادامه داد: شیوه عملکرد نیز به صورت ماراتن محور است و موضوعات اکنون مشخص نمی شود بلکه در جلسه افتتاحیه به صورت یکباره اعلام خواهد شد تا گروه‌ ها ایده‌ های خود را بر اساس آن طراحی کرده و شروع به کار کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس تاکید کرد: قرنطینه گروه ‌ها تا ساعت 22 روز 13 آبان ادامه خواهد داشت و خروجی کار خود را به هیئت داوران تحویل خواهند داد.

وی افزود: آخرین مهلت تحویل کارهای گروه ‌ها تا ساعت 22 روز 13 آبان است و هیئت داوران از ساعت 22 روز 13 آبان تا ساعت 9 روز 14 آبان آثار را بررسی و داوری خواهند کرد و ساعت 9 روز 14 آبان مراسم اختتامیه رویداد برگزار و گروه‌ های اول تا سوم هر رشته معرفی خواهند شد.

صحت اضافه کرد: در مرحله استانی رویداد جایزه تیم نخست هفت میلیون تومان در هر رشته، تیم دوم، پنج میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان است و گروه‌ های برتر به مرحله کشوری راه خواهند یافت و به گروه‌های برگزیده مرحله کشوری علاوه بر جوایز، پشتیبانی ‌های مالی برای تجاری ‌سازی محصولات آنها در هفته بسیج اعطا ‌خواهد شد.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در فضای مجازی گفت: امروز تولید محتوا در فضای مجازی یک موضوع اساسی، مهم و ریشه ‌ای است که دستگاه‌ ها باید به آن بپردازند و بانک‌های اطلاعاتی زیادی از مجموعه‌ هایی که در کشور در حوزه تولید محتوا به صورت گروهی یا انفرادی فعالیت دارند، وجود دارد ضمن اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب برای ما به عنوان بسیج یک فرمان محسوب می‌شود.

صحت بیان کرد: از مسئولان استانی و پارک فناوری‌ های فرهنگی و صنایع نرم جهاد دانشگاهی استان فارس، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی، شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و کارخانه نوآوری شیراز که در اجرای این رویداد با سازمان فضای مجازی سپاه فجر همکاری داشته‌ اند، قدردانی می کنیم.

کد خبر 1110103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha