۵۰۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود

قمرزاده گفت: هفته بسیج دانش آموزی در سال جاری همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده در هشتم آبان ماه آغاز و روز ۱۴ آبان به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امیر قمرزاده» امروز (چهارشنبه ۵ آبان) در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای دانش آموز اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی در سال جاری همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده در هشتم آبان ماه آغاز و روز 14 آبان به پایان می رسد.

 

فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان با بیان اینکه نوجوانان با تاسی از شهید حسین فهمیده همچنان راه شهیدان را ادامه می دهند افزود: شهید علی لندی که با جانفشانی توانست جان چند نفر را نجات دهد اما خود به فیض شهادت رسید از ادامه دهندگان راه شهدا است.

 

وی پیام هفته بسیج دانش آموزی در سال جاری را استکبارستیزی و مبارزه با زیاده خواهی ابرقدرت ها دانست و اضافه کرد: می دانیم که منشاء 13 آبان پیش از انقلاب اسلامی است، در همان سال ها که امام به ترکیه تبعید شدند، در همان سال ها که دانش آموزان کلاس های درس را تعطیل کرده و در برابر دانشگاه تهران تجمع کردند.

 

قمرزاده با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه هفته بسیج دانش آموزی در روز هشتم آبان ماه در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود تصریح کرد: همایش فرماندهان، راه اندازی پویش هایی همچون نوجوان پلاس و دنیای بدون استکبار و برگزاری چندین جشنواره ورزشی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه در طول هفته بسیج دانش آموزی 500 برنامه در سراسر استان برگزار می شود یاد آور شد: به منظور کمک به دانش آموزان کم بضاعت 20 هزار بسته کمک معیشتی و بسته های لوزام تحریر توزیع شد.

 

کد خبر 1110124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha