سپاه و بسیج در تعامل با دستگاههای استان باشند

نظری گفت: سپاه و بسیج با محوریت دستگاهها کار خود را دنبال کنند و من در مدتی که فرمانده سپاه امام رضا (ع) بودم به این موضوع اعتقاد داشتم هر چیزی که سفارش آقا است در مجاری خود باید انجام بگیرد و این موجب تقویت نظام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «یعقوبعلی نظری» امروز چهارشنبه (۵ آبان) در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) که در مجتمع آیه ها برگزار شد؛ بیان کرد: بیش از 6 سال که فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مشهد بوده ام برای بنده دوره پر ماموریت، درس آموز، پر تجربه، بسیار خاطره انگیز بوده است.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اگر سخت گیری ها و برخوردهای تندی بوده با هدف انجام ماموریت و انجام وظیفه بوده است و غرض دیگری نبوده است؛ افزود: تمام تلاش های من در مدتی که فرمانده سپاه امام رضا (ع) بوده ام کاملا دلی، متمرکز بر ماموریت ها، حل مسائل و مشکلات بوده است که در این زمینه مسئولین با من همراهی کامل داشته اند که جا دارد در اینجا از همه آنها تشکر و قدردانی نمایم.

 

وی بیان کرد: حتما کارهای زیاد دیگری در این مدت ۶ سال باید انجام می شده که یا به ذهن من نرسیده و یا امکان انجام آن نبوده که از همین جا از سردار سلامی عذر خواهی می کنم.

 

نظری ضمن توصیه به فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) مبنی بر تعامل با مسئولین استانی گفت: اکنون مانند گذشته تاکید می کنم سپاه و بسیج با محوریت دستگاهها کار خود را دنبال کنند و من در مدتی که فرمانده سپاه امام رضا (ع) بودم به این موضوع اعتقاد داشتم هر چیزی که سفارش آقا است در مجاری خود باید انجام بگیرد و این موجب تقویت نظام می شود.

 

وی افزود: از این رو ما سپاه و بسیج را که از قدرت معنوی مردمی و خارق العاده ای برخوردار است و کارشان پربرکت است می خواهیم که پشتیبان ما در این استان باشند تا ما با استفاده از این منبع الهی و مردمی وظایف خود را انجام دهیم.

 

استاندار خراسان رضوی، سردار غیاثی را از رفقای دوران مدرسه دانست و گفت: ما از دوران کودکی و دانش آموزی در مقاطع مختلف باهم بودیم، صمیمانه برای ایشان آرزوی توفیق دارم و از اینکه زمینه خدمت در این آستان مقدس و سپاه منتصب به امام رضا (ع) برای ایشان فراهم شده، خدا رو شاکر هستم و کمک کار و پشتیبان قوی ما خواهند بود.

 

کد خبر 1110127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha