سپاه خود را موظف به تعامل با دستگاههای دولتی می داند

غیاثی گفت: سپاه وظیفه دارد که در یک تعامل تعریف شده نقش موثر بپذیرد و فراتر از آنچه که در تکالیف ما ابلاغ شده متناسب با شرایطی که در جامعه و استان پیش می آید، با دستگاههای دولتی تعامل داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «هاشم غیاثی» امروز چهارشنبه (۵ آبان) در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) که در مجتمع آیه ها برگزار شد؛ ضمن تشکر و قدردانی برای واگذاری فرماندهی سپاه امام رضا (ع) به وی؛ بیان کرد: امیدوارم با تلاش شبانه روزی و هدفمند پاسخ حسن اعتماد سردار سلامی را در این خصوص  بدهم.

 

فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) افزود: با توجه به تجربه متراکم بیش از ۴۰ سال که در مکان ها و سمت های مختلف داشتم، امیدوارم با استفاده از این تجربیات در جهت انتفاع مردم، جامعه و استان و در سطح ملی و جهانی گام های موثری با پذیرش نقش های امید آفرین برداریم.

 

وی گفت: سپاه امام رضا (ع) منتسب به امام رضا(ع) است و امیداریم با تلاش مضاعف و کار هدفمند بتوانیم آنچه که در شان این استان است انجام دهیم.

 

سردار غیاثی بیان کرد: من وقتی در استان فارس فعالیت می کردم با توجه به اینکه شاه چراغ سومین حرم اهل بیت (ع) در این کشور  نام گذاری شده بودند لذا همه اقدمات خود را در ذیل حرم سوم اهل بیت (ع) قرار دادم  و این به مرور فرهنگ شد و مسئولین و حوزه های علمیه استان فارس همه تلاششان معطوف به این بود که همه اقدمات خود با رنگ و بوی حرم سوم اهل بیت (ع) صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه اکنون که در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) هستیم باید همواره از محضر امام هشتم بخواهیم ما را به مسیری رهنمون کنند که انتفاع مردم در آن است؛ افزود: هم افزایی و پذیرفتن نقش موثر از اولویت های سپاه و بسیج است و ان شالله به  صورت هدفمند گام های موثری در این خصوص برداریم.

 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سپاه وظیفه دارد که در یک تعامل تعریف شده نقش موثر بپذیرد و فراتر از آنچه که در تکالیف ما ابلاغ شده متناسب با شرایطی که در جامعه و استان پیش می آید، با دستگاههای دولتی تعامل داشته باشیم.

کد خبر 1110130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha