برگزاری همزمان نمایشگاه های تخصصی خرما و قهوه از ابداعات شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است

موسوی گفت: از ابداعات خاص شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس می توان به نمایشگاه تخصصی خرما و نمایشگاه تخصصی قهوه اشاره کرد که از سال ۹۶ با استقبال فراوان و به صورت تخصصی سالانه به اجرا گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (چهارشنبه 5 آبان) در نشست خبری گشایش چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما و پنجمین نمایشگاه تخصصی «قهوه، دمنوش» و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه از بعد از ظهر امروز شروع به کار می کند و تا 8 آبان ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: علاقمندان، متخصصان و فعالان حوزه قهوه، خرما و صنایع وابسته برای بازدید از این 2 نمایشگاه می توانند از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک «گلستان» مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بازدید از این نمایشگاه صرفا با دریافت نوبت بازدید رایگان آنلاین از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس امکان پذیر است و بازدیدکنندگان برای تهیه نوبت ورود به صورت رایگان می توانند به وبسایت  www.farsfair.ir  مراجعه کنند.

موسوی تاکید کرد: نمایشگاه های بین المللی در معرفی افتخارات و تولیدات کشور به خصوص در استان پهناور فارس موثر هستند و از ابداعات خاص شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس می توان به نمایشگاه تخصصی خرما و نمایشگاه تخصصی قهوه اشاره کرد که از سال 96 با استقبال فراوان و به صورت تخصصی سالانه به اجرا گذاشته شده است.

موسوی ادامه داد: سالن «حافظ» شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به پنجمین نمایشگاه تخصصی قهوه، دمنوش و صنایع وابسته اختصاص داده شده و 50 شرکت، برند مطرح و تولیدکننده فعال در عرصه قهوه در این نمایشگاه حضور دارند که 60 درصد آنها از فعالان استان فارس هستند و سه همایش و کارگاه آموزشی پیرامون قهوه و یک مسابقه با عنوان «نخستین چالش مشاهیر باریستا» همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود.

وی اعلام کرد: سالن های سرو، بهار و نرگس نیز به چهارمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خرما، فرآوری و صنایع وابسته اختصاص داده شده و 71 شرکت و تولید کننده معتبر داخلی و خارجی در آن شرکت دارند که 38 درصد آنها از استان فارس هستند.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس تاکید کرد: بیش از 12 همایش، وبینار و کارگاه آموزشی در مورد خرما، فرآوری محصولات و صنایع آن همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود.

کد خبر 1110132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha