هویت‌بخشی به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های علمیه از اولویت‌های مهم سازمان بسیج طلاب است

حجت‌الاسلام پرچم با اشاره به اینکه شاهد پویایی و تحرک مجموعه بسیج طلاب هستیم گفت: هویت‌بخشی به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سازمان بسیج طلاب محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام بهادر پرچم» امروز (چهارشنبه ۵ آبان) در نشست با مدیر و کادر حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک و فرمانده بسیج طلاب و روحانیون این حوزه اظهار کرد: پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک با تلاش‌های خوبی که داشت، توانست از پایگاه‌های برتر استان خوزستان باشد و امید است حضور و فعالیت این مجموعه برای مردم منشا خیر و برکت شود.

 

رئیس سازمان بسیج طلاب خوزستان افزود: باید از ظرفیت خوبی که پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک دارد به بهترین نحو استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه شاهد پویایی و تحرک مجموعه بسیج طلاب هستیم اذعان کرد: هویت‌بخشی به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های علمیه به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سازمان بسیج طلاب محسوب می‌شود.

 

«حجت‌الاسلام مرتضی فتاحی» مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک نیز با بیان اینکه باید بتوانیم با سعی و تلاش و انجام اقدامات درست، بسیجی انقلابی باشیم تصریح کرد: پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک عملکرد خوبی داشته است که به دنبال افزایش فعالیت‌های آن هستیم.

 

همچنین «حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام صادق (ع) اندیمشک گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این پایگاه را ارائه داد.

 

کد خبر 1110135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha