۲۲ عضو فعال کانون های مساجد آبدانان تقدیر شدند

۲۲ عضو فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تجلیل از اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان در محل سالن کتابخانه عمومی کانون فرهنگی و هنری الغدیر آبدانان با حضور حجت الاسلام « علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و « سمیه حیدری» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان و جمعی از فعالان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری  برگزار شد.

 

در این مراسم از ۲۲ نفر از فعالان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان آبدانان و کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنر الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی نقش مهمی در راستای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد داشته است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» یادآور شد: همکاران ما در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تمام توان و تلاش خود را برای تقویت فعالیت کانون های مساجد به کار گرفته اند و نتیجه این تلاش ها در موفقیت کانون های مساجد استان در ارزیابی های طرح ملی فهما ثمر خواهد داد.

 

وی با تاکید بر شرکت اعضای کانون های مساجد شهرستان آبدانان در طرح ملی فهما، خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تلاش کنند که برنامه ها و فعالیت های کانون مربوطه را در سامانه بچه های مسجد به بهترین نحو ممکن ثبت کنند.

 

گفتنی است، اعضای کانون های فرهنگی و هنری شهرستان آبدانان در این مراسم خواستار اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و هنری در حوزه شهرستان آبدانان شدند.

کد خبر 1110205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha