لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم در مبارزه با قاچاق کالا

زارعی بر لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم در مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: پیشگیری از قاچاق کالا و ارز باید به عنوان یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (پنجشنبه ۶ آبان) در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم، گفت: با همکاری و تبادل اطلاعات خلاء های موجود شناسایی و برطرف شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با یادآوری نقش اثر گذار مردم در پیشگیری از قاچاق، بیان کرد: پیشگیری از قاچاق کالا و ارز باید به عنوان یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود و بایستی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای تولید محتوای مناسب در زمینه جلب همکاری های عمومی در مسیر مبارزه با قاچاق، بهره گیری اصولی شود.

 

وی اظهار داشت:  کالاهای قاچاق به ویژه در حوزه غذایی و دارو تهدیدی برای سلامت و امنیت غذایی است.

 

 زارعی از دستگاه های ذیربط خواست بازرسی ها و نظارت های جدی در این زمینه داشته باشند چرا که علاوه بر سلامت و امنیت غذایی، قاچاق کالا تهدیدی بر بازار داخلی محسوب می شود.

 

در ادامه نظارت مستمر بر تجهیزات پزشکی و داروها، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، آخرین وضعیت ثبت در  سامانه جامع انبارها، دستگاه های غیر مجاز رمز ارز، ارائه گزارش کشفیات، بازرسی ها و گشت های مشترک در ارتباط با مبارزه با قاچاق شهرستان مورد تاکید و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

کد خبر 1110258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha